Candidatul Ideal
Candidatul dorit
- bune abilitati de comunicare, inclinatie spre intelegerea necesitatilor clientilor si motivatie in indrumarea lor;
- putere de convingere in vanzari, foarte buna orientare spre rezultate;
- spirit de organizare si caracter ordonat;
- disponibilitate pentru lucrul in echipa si indeplinirea sarcinilor;
- deschidere catre studiul produselor, legislatiei si noutatilor in domeniu;
- cunostinte de lucru in Excel si gestiune comerciala pe partea de evidenta a stocurilor, simple operatii contabile (bon de consum, registru de casa etc.)
- Cunostinte operative de engleza (cu sau fara atestat).
- Experienta de baza in lucrul cu platforma de licitatii publice SEAP (cautarea de anunturi de licitatii, filtrarea rezultatelor, folosirea codurilor CPV, descarcarea documentelor, postarea produselor in catalog, derularea cumpararilor directe).
Descrierea jobului
Descrierea jobului: asistent comercial (COR 243219)
- relationarea cu clientii: oferirea de informatii despre produse, preturi, detalii tehnice, standarde si norme legislative/tehnice din domeniul echipamentului de protectie, disponibilitate stoc; interactionarea cu clientii prin raspunderea la intrebari si solicitari, asistarea in luarea unei decizii prin prezentarea produselor, oferirea de recomandari si alternative; preluarea informatiilor de la clienti, spre exemplu date de contact, necesare si comenzi.
- realizarea receptiilor de marfa: primirea livrarilor, manipularea marfii in spatiul de depozitare, sortarea si aranjarea ei pe categorii si zone; intocmirea notelor de intrare-receptie (NIR), ideal in Smart Bill.
- afisarea, sortarea si etichetarea produselor la raft.
- inregistrarea comenzilor de la clienti.
- pregatirea livrarilor prin alegerea produselor, aranjarea lor in cutii.
- vanzarea produselor prin operarea programului de facturare Smart Bill;
- emiterea incasarilor (chitante, POS) si urmarirea sumelor datorate de clienti.
- redactarea si emiterea de documente anexe vanzarii produselor (certificat de calitate-garantie, declaratie de conformitate etc.) si la solicitare, folosind Word.
- folosirea email-ului.
- alcatuirea de oferte in Word Office.
- lucrul in Excel: centralizarea produselor, preturilor si clientilor, in vederea gestionarii, stocarii si alcatuirii de rapoarte de informare; posibilitatea de a face si prezenta comparatii de produse, preturi si stocuri, cu scopul ofertarii si vanzarii.
Descrierea companiei
Descrierea firmei
- Padem este o firma care distribuie echipament de protectie, infiintata in 2012.
- Padem este distribuitor pentru gamele complete Coverguard, Renania, Portwest, Palltex, Cerva si cele de specialitate Vertiqual (lucru la inaltime), Malfini (textile promotionale) si Artra (incaltaminte de protectie premium).
- Padem distribuie si produse igienico-sanitare pentru cabinete si clinici medicale.
- showroom-ul nostru prezinta modele fiabile si calitative din gamele partenerilor nostri, pentru toate zonele de protectie, precum si pentru toate nivelurile de calitate (economica – medie – premium).
- beneficiem de relatii stabile si durabile cu furnizori deosebiti, si avem deschiderea de a avea in portofoliu si gamele de produse ale altor furnizori.
- suntem o echipa cu aspiratii, lucram operativ si prompt si ne propunem mereu sa livram cerintele clientilor nostri. Acest lucru ne-a creat o reputatie de seriozitate, eficienta si competitivitate.
Joburi similare