Candidatul Ideal
- Cunoștințe de bază în contabilitate primară;
- Cunoștințe planuri de conturi și reguli de funcționare a conturilor;
- Experiența în utilizarea programului SAGA reprezintă un avantaj;
- Atenție la detalii și abilități bune de organizare si stabilire a prioritatilor;
- Capacitate de a lucra independent și în echipă;
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word);
- Gandire logica;
- Abilitati matematice si orientare catre cifre;
- Capacitate de invatare continua.
- Cunoștințe planuri de conturi și reguli de funcționare a conturilor;
- Experiența în utilizarea programului SAGA reprezintă un avantaj;
- Atenție la detalii și abilități bune de organizare si stabilire a prioritatilor;
- Capacitate de a lucra independent și în echipă;
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word);
- Gandire logica;
- Abilitati matematice si orientare catre cifre;
- Capacitate de invatare continua.
Descrierea jobului
- Ocupantul postului are ca atributie principala prelucrarea de documente, operatiuni bancare si gestionarea instrumentelor de plata;
- Introducerea, operarea și verificarea datelor în programul de contabilitate;
- Importarea documentelor contabile din SPV si generarea NIR-urilor;
- Pregătirea și arhivarea documentelor financiare;
- Asistență în realizarea rapoartelor contabile și a închiderilor de lună;
- Inregistrarea dispozitiilor de plata si a bonurilor fiscale;
- Emitere bonuri de consum;
- Verificare caserie si registru de casa;
- Urmărirea și operarea documentelor de încasări și plăți prin bancă;
- Operarea extraselor de banca;
- Operarea rapoartelor de productie;
- Verificarea si modificarea retetelor de productie;
- Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul financiar contabil.
- Introducerea, operarea și verificarea datelor în programul de contabilitate;
- Importarea documentelor contabile din SPV si generarea NIR-urilor;
- Pregătirea și arhivarea documentelor financiare;
- Asistență în realizarea rapoartelor contabile și a închiderilor de lună;
- Inregistrarea dispozitiilor de plata si a bonurilor fiscale;
- Emitere bonuri de consum;
- Verificare caserie si registru de casa;
- Urmărirea și operarea documentelor de încasări și plăți prin bancă;
- Operarea extraselor de banca;
- Operarea rapoartelor de productie;
- Verificarea si modificarea retetelor de productie;
- Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul financiar contabil.
Descrierea companiei
Firma de productie echipament tactic si destinat activitatilor outdoor.
Joburi similare