Candidatul Ideal
Studii de baza: studii superioare economice
Experienta: minim 2 ani evidenta financiar-contabila
Cunostinte:
- Cunostinte in realizarea evidentelor contabile;
- Cunostinte minime de fiscalitate: impozit, TVA: cote in vigoare, plafoane, etc.
- Cunoasterea planului de conturi
- Cunostinte operare soft contabil (constituie avantaj experienta de lucru in ERP)
- Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);
Abilitati personale:
Deschis spre cooperare si ajutor interdepartamental, sa contribuie la identificarea solutiilor in echipa, sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, atitudine pozitiva, amabilitate, disponibilitatea de invatare si dezvoltare.
Descrierea jobului
Principalele sarcini si responsabilitati:
- operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale societatii;
- operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
- asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
- realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
- intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
- urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
- operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor;
- inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
- monitorizarea si gestionarea erorilor aparute in procesul automat de incarcare/descarcare a facturilor emise/primite in sectiunea e-Factura din SPV, cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne
- asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia;
- asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
- urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii.
Salarizare compensatii si beneficii:
- Pachet salarial fix + tichete de masă de 40 lei/zi lucrătoare
- Zi liberă de ziua ta de naștere 🎉
- Sprijin financiar pentru evenimente personale
- Reduceri la reparațiile auto în unitățile service RADACINI 🚗
- Tichete cadou de sărbători 🎁
- Program 8h Luni - Vineri
Descrierea companiei
Parte a grupului Rădăcini, Rădăcini Estate dezvoltă proiecte imobiliare la cheie. Pentru fiecare ansamblu rezidențial dezvoltat, depunem toate eforturile pentru a oferi un plus de confort și eleganță, iar deciziile privind conceptul proiectului și calitatea materialelor utilizate favorizează întotdeauna clientul. Suntem dedicați conceptului „clienți pe viață".
Grupul Rădăcini își canalizează eforturile pentru ca actualii și viitorii clienți să fie pe deplin mulțumiți de serviciile și produsele oferite. Pentru ca pe această continuă experiență de a satisface nevoile clienților se bazează întregul grup. Divizia auto a Grupului Rădăcini este unul dintre cei mai mari actori ai pieței auto din România, iar grupul este prezent și pe piața echipamentelor de construcții și cel al formării profesionale în domeniul auto.