Candidatul Ideal
Experiența cel puțin 5 ani în activitatea de administrare/secretariat, constituie avantaj experiența într-o instituție de învățământ superior;
Preferabil experiență în coordonare echipă activitate formare sau experiență în implementare proiecte europene - cursuri formare profesionala
Capacitate de atentie si concentrare
Capacitate de prioritizare a activitatilor zilnice in functie de importanta si urgenta
Cunoștințe temeinice operare PC (MS Office avansat – Access, Word, Excel, Power Point, Outlook);
Capacitate de lucru independent, coordonare, analiza, decizie şi sinteză;
Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conștiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactivă, bune abilități de comunicare;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Capacitate de lucru in conditii de stress si disponibilitate de lucru peste program cand este necesar
Permis auto – avantaj;
Capacitate de gandire “out of the box”;
Cunoașterea limbii engleze minimum la nivel mediu
Absolvent/ă studii superioare, de preferință Matematica, Contabilitate de Gestiune, Statistica;
Autonomie și dorința de învățare permanentă
Bune abilități de organizare și coordonare a activității/echipei
Seriozitate și atentțe la detalii
Preferabil experiență în coordonare echipă activitate formare sau experiență în implementare proiecte europene - cursuri formare profesionala
Capacitate de atentie si concentrare
Capacitate de prioritizare a activitatilor zilnice in functie de importanta si urgenta
Cunoștințe temeinice operare PC (MS Office avansat – Access, Word, Excel, Power Point, Outlook);
Capacitate de lucru independent, coordonare, analiza, decizie şi sinteză;
Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conștiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactivă, bune abilități de comunicare;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Capacitate de lucru in conditii de stress si disponibilitate de lucru peste program cand este necesar
Permis auto – avantaj;
Capacitate de gandire “out of the box”;
Cunoașterea limbii engleze minimum la nivel mediu
Absolvent/ă studii superioare, de preferință Matematica, Contabilitate de Gestiune, Statistica;
Autonomie și dorința de învățare permanentă
Bune abilități de organizare și coordonare a activității/echipei
Seriozitate și atentțe la detalii
Descrierea jobului
Gestionarea întregii activități a Asociației: coordonarea activităților de secretariat și contabilitate primară, urmarire facturare încasări/plăți, primire și gestionare documente.
Organizarea și urmărirea zilnică a agendei Secretariatului
Păstrarea celor mai bune relații cu forurile de acreditare CPR si ANC
Organizarea agendei săptămânale de întâlniri, cursuri, prezentări, workshop-uri, etc.;
Întocmirea de rapoarte/analize specifice activității
Informează permanent și oferă suport prin telefon și email
Planificare și bugetare.
Urmarirea veniturilor și cheltuielilor
Organizarea și urmărirea zilnică a agendei Secretariatului
Păstrarea celor mai bune relații cu forurile de acreditare CPR si ANC
Organizarea agendei săptămânale de întâlniri, cursuri, prezentări, workshop-uri, etc.;
Întocmirea de rapoarte/analize specifice activității
Informează permanent și oferă suport prin telefon și email
Planificare și bugetare.
Urmarirea veniturilor și cheltuielilor
Descrierea companiei
Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa (ARPI) ARPI este reprezentant E.A.I.P. in Romania pentru obtinerea Certificatului de Psihoterapeut Integrativ.
Joburi similare