Candidatul Ideal
- Studii superioare, de preferat juridice sau economice;
- Minim 5 ani experiență în domeniul recuperarii creditelor PF/Corporate, analiză de risc sau administrare/analiză credite persoane fizice sau juridice;
- Minim 2 ani experiență într-o poziție de coordonare sau management;
- Cunoașterea legislației în domeniul recuperării creanțelor, respectiv domeniul financiar – bancar;
- Limba engleză - nivel avansat;
- Cunoștințe solide de operare PC și pachetului MS Office;
- Abilități analitice și capacitatea de a lua decizii strategice;
- Atenție la detalii și bune abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor de lucru;
- Orientare spre performanță;
- Abilități excelente de comunicare.
Descrierea jobului
- Coordonează activitatea echipei și stabilește prioritățile, în vederea realizării target-uilor alocate;
- Revizuiește strategiile de recuperare porpuse de Case Manageri, în vederea inițierii soluțiilor optime/transparente și veridice aferente fiecărui dosar;
- Se asigură că activitatea din subordine respectă atât cadrul legal, cât și pe cel procedural intern, contractele de servisare specifice portofoliului și asigură transparența și corectitudinea efectuării proceselor, a datelor introduse în sisteme și a documentațiilor/aplicațiilor corespondenței;
- Răspunde de evaluarea riscurilor aferente activității alocate din zona și adresarea lor de îndată ce sunt identificate (evitarea cazurilor de perimare, prescriere, pierderea drepturilor asupra colateralelor, vânzare colaterale la prețuri derizorii/fără aprobare prealabilă, nerespectare termene din proceduri etc.)
- Verifică și confirmă, înainte de a transmite spre aprobare, toate solicitările de plăți aferente dosarelor, inițiate de către Case Manageri (oportunitatea și cuntumul plăților, pentru evitarea de plăți ce nu sunt necesare sau sunt deja efectuate)
- Se asigură că întregul portofoliu ce permite valorificarea, este marketat adecvat, prin toate mijloacele specifice, de îndată ce devine vandabil;
- Asigură comunicarea și negocierile (după caz) cu debitorii și partenerii externi (executori, lichidatori, administratori judiciari, evaluatori, brokeri, notari, avocați) în scopul îndeplinirii activității
- Organizează ședințe periodice cu echipa din subordine pentru monitorizări rezultate, stabilire priorități, analiză cazuri;
- Contribuie la elaborarea procedurilor în baza cărora se desfășoară activitatea echipei
- Verifică și aprobă oportunitatea deplasărilor Case Managerilor din echipă
- Furnizează date solicitate pentru întocmirea rapoartelor specifice (de estimări, asigurări)
- Ține evidența Managerului conform procedurilor interne, pentru fiecare Case Manager și adresează cazurile cazurile de performanță slabă în vederea remedierii.
- Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în limita respectării termenului legal, precum și orice alte activități care decurg din sau în legătură cu atribuțiile sale.
Descrierea companiei
”Asset Portfolio Servicing Romania S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal in scopul procesului de selectie si recrutare in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), iar informarea dvs. se realizeaza in baza art. 12, art. 13 si art. 14 din regulamentul anterior mentionat si este disponibila pe site-ul APS Romania."
APS este o companie lideră în investiții, gestionare și recuperare a portofoliilor de împrumuturi și a imobilelor din Europa Centrală și de Sud-Est.
Fondată în 2004, compania are sediul central în Praga, Republica Cehă. APS oferă servicii cuprinzătoare în portofolii de împrumuturi aflate în dificultate și performante, consultanță în investiții și management de recuperare și efectuează gestionarea activelor. Implicând peste 800 de experți, oferă servicii în 15 țări europene: Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Ungaria, Luxemburg, Muntenegru, Polonia, România, Grecia, Serbia, Slovacia și Slovenia.
APS administrează active în valoare nominală mai mare de 8,6 miliarde EUR și oferă consultanță exclusivă în materie de investiții pentru cinci vehicule de investiții și investitori instituționali recunoscuți. Din 2013, APS este partener oficial al International Finance Corporation (IFC), membru al Băncii Mondiale. APS are un singur acționar, Martin Machoň, cofondator și CEO APS. APS respectă cele mai înalte standarde etice, valoare ce este parte esențială și integrantă a strategiei firmei, fără de care succesul nu ar fi fost garantat. O altă valoare extrem de importantă pentru companie este continuitatea. APS este un partener stabil și de încredere datorită cooperării pe termen lung cu instituțiile financiare și autoritățile de reglementare naționale și internaționale.
O parte esențială a povestii APS este reprezentată de oamenii din companie, oameni care formează un cumul de experiență valoroasă pentru întregul grup. Fiind lider pe piața de recuperare a creanțelor financiare din Europa Centrală, de Est și Sud-Est, dar și un partener de încredere pentru unele dintre cele mai prestigioase insttutii financiare din lume și pentru investitorii privați, APS este mereu în căutare de angajați talentați care să se alăture echipei și să ducă povestea mai departe.
Dacă ești profesionist cu experiență, sau un tânăr absolvent care își dorește o carieră în investiții internaționale, APS te așteaptă să te alături echipei și iți oferă șanse reale de ascensiune în carieră.
Vino să faci parte dintr-o companie de top din Europa!