Candidatul Ideal
- Abilități excelente de negociere și relaționare cu furnizorii
- Capacitatea de a gestiona o echipă de achiziții
- Gândire analitică
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziții eficiente
- Supervizarea și gestionarea întregului proces de achiziții
- Participarea si oferirea de suport in procesele de marketing
- Organizarea, supervizarea, coordonarea si dezvoltarea echipei de specialiști în achiziții
- Negocierea contractelor cu furnizorii pentru obținerea celor mai bune condiții și prețuri
- Evaluarea și selecția furnizorilor, ținând cont de calitate, cost și conformitate
- Menținerea unor relații solide cu furnizorii și identificarea de noi oportunități
- Optimizarea costurilor și eficientizarea proceselor de achiziții
- Aplicarea principiilor și politicilor companiei în ceea ce privește achizițiile, apărând întotdeauna interesele companiei
- Intocmirea și gestionarea bugetului departamentului de achiziții
- Colaborarea cu alte departamente pentru a identifica nevoile și cerințele de achiziții
- Raportarea regulată a performanței și a progresului în atingerea obiectivelor stabilite
- Salariu motivant
- Bonusuri lunare, trimestriale si anuale de performanță
Descrierea companiei
Povestea de succes a celui mai mare importator și distribuitor de gresie și faianță, parchet laminat și sanitare din România începe în 1993. Serviciile de calitate, orientarea către client, profesionalismul și prețurile competitive reprezintă obiectivele companiei. Cu propria rețea de distribuție și peste 10 showroom-uri la nivel național, suntem mereu aproape de clienții noștri.
Joburi similare