Candidatul Ideal
- absolvent de studii superioare - Business / Management
- cunoștințe privind procesele, practicile si principiile de lucru în Restaurante si magazine alimentare;
- experiență în HORECA sau similare;
- atenție la detaliu, acuratețe și lucru eficient în echipă;
- atitudine pozitivă, orientată spre obiective, putere de decizie și asumare de responsabilități.
- persoană Inovativă, creativă
Descrierea jobului
- Dezvoltarea businessului în zona Bistro și pe magazinele Moldovan.
- Pentru început activitatea se va desfășura într-un magazin pilot;
- Realizează si implementează proceduri de lucru menite să conducă la creșterea satisfacției clienților si îmbunătățirea activității angajaților;
- Are in responsabilitate managementul magazinului incluzând si partea de gestionare a personalului;
- Crearea unui sistem de îmbunătățire continuă a rezultatelor;
- Elaborează și redactarea rapoartele cerute de conducere;
- Efectuează analize preliminare și face propuneri de dezvoltare a businessului către conducere;
- Implementează procedurile si sistemul de lucru si in celelalte magazine de tip Bistro din rețea.
- salarizare atractivă;
- tichete de masă de 25 ron/zi;
- bonus de retenție;
- asigurare de sănătate privată in reteaua Regina Maria;
- bonus de performanță.
Descrierea companiei
Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 34 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding introducînd pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.