Candidatul Ideal
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;
Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala in ︉︂︁︂︇︍︂️︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎limba romana si engleza;
Bun organizator si pricepere in realizarea sarcinilor in mod eficient;
Atitudine proactiva, spirit de initiativa, capacitate de lucru in echipa;
Cunoștințe bune operare PC (MS Office Word, Excel, Power Point, navigare internet).
Descrierea jobului
Activitățile administrative și de protocol din cadrul companiei vor fi task-urile de zi cu zi, pentru ca va trebui sa fii punctul principal de comunicare cu echipa, clientii si furnizorii nostri.
Vei pregăti călătoriile de afaceri (rezervări cazare, transport) pentru colegi, dar si evenimente (expozitii, prezentari, intalniri).
Participarea la identificarea nevoilor potentialilor clienti si propunerea unor solutii axate pe nevoile acestora va fi o activitate care iti poate aduce atat venituri suplimentare, cat si promovarea in echipa de vanzari.
Descrierea companiei
Din 2004, dezvoltăm și integrăm aplicații destinate eficientizării și simplificării atât activităților de vânzare, cât și a proceselor de business. Astfel, completăm ERP-urile cu soluții software destinate eficientizării forței de vânzare, dar și colectării mobile de date.
Cerințele clienților sunt deosebit de importante pentru noi, astfel că ne integrăm în ADN-ul afacerii fiecărui partener, oferind soluții software, consultanță și suport, precum și echipamente și finanțare. Totodată, îi sprijinim în dezvoltarea lor, evitând generarea de „revoluții” interne care să afecteze cultura lor organizațională.
Ne dorim să fim partenerii clienților noștri în eficientizarea proceselor, printr-un raport optim între costuri și performanță.
Oferim servicii premium, bazate atât pe experiența noastră dobândită în cei peste 25 ani în care am dezvoltat soluții software și am acordat suport tehnic, cât și pe cea acumulată în managementul și implementarea proceselor economice.