Candidatul Ideal
𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:
- Cunostinte temeinice privind sistemul de vanzari catre client de tip supermarket;
- Notiuni de baza privind logistica - depozit si disributie marfa;
- Experienta anterioara in operarea in sisteme ERP;
- Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza;
- Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale;
- Receptivitate si dorinta de colaborare.
Descrierea jobului
- Acorda asistenta din punct de vedere tehnic si commercial actualilor si potentialilor client;
- Intocmeste oferte de marfuri si gestioneaza derularea relatiei comerciale;
- Coordoneaza livrarile catre client;
- Calculeaza permanent eficienta procesului de vanzare;
- Colaboreaza cu departamentul productie in vederea preagatirii marfii;
- Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor comerciale;
- Urmareste eficientizarea costurilor de distibutie;
- Identifica si contacteaza potentiali client in vederea dezvoltarii de noi colaborari.
𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢:
- Salariu negociabil;
- Tichete de masa in valoare de 30 Ron/zi lucratoare;
- Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17;
- Transport asigurat.
Descrierea companiei
Compania GAMINVEST Romania, cu sediul în Oradea, Bihor, prestează variate servicii pentru companiile care fac afaceri în Romania, oferindu-le oportunități de dezvoltare, atât la nivel de start-up afacere, pentru întreprinderile mici și mijlocii, cât și la nivel de investiții și dezvoltare pentru companiile mari.
Prin serviciile noastre de consultanță și înființări firme, imobiliare, oferim posibilități de investiții în România și dezvoltare a afacerii. Deasemenea oferim suportul financiar-contabil prin biroul de contabilitate din Oradea iar prin campaniile dezvoltate în sectorul business și marketing oferim bază în dezvoltarea afacerii de orice tip în Romania.
Totodată dispunem de un generos portofoliu de oferte imobiliare din piata romanească, oferind dezvoltatorilor și investitorilor optiuni și idei de afaceri, investiții la pachet cu asistență și consultanță business, intermedieri vânzări și închirieri imobilare.
Pe scurt, pachetul nostru de servicii vine în întampinarea tuturor nevoilor unui client, bazat pe un concept European modern, ce are la baza complexitatea serviciilor, indiferent de stadiul în care se află investiția. Ne recomandă cei peste 10 ani de experiență pe piață din Romania, fiind capabili în momentul de față să oferim serviciile mai sus enuntate, la un nivel de prestație exigent și profesional.