Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

MANAGER PROIECT CONSTRUCTII PARCURI FOTOVOLTAICE

EMAS BUSINESS CONSULTING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Aptitudini generale:
• Simțul reponsabilității
• Mod de lucru organizat
• Capacitate de lucru individual, dar si in echipa
• Eficienta ridicata de︎ lucru in conditii de varfuri de activitate
• Abilitati dezvoltate de comunicare

Experiență obligatorie:
Minim 3 ani în Management de proiect.
Studii universitare in domeniul constructii/energetic
Managerul de proiect la nivel senior trebuie sa posede una din certificarile urmatoare:
  • Certified Associate in Project Management (CAPM);
  • Project Management Professional (PMP).

Descrierea jobului

Descrierea jobului
  • Gestioneaza construirea de parcuri fotovoltatice in domeniul energiei regenerabile;
  • Initierea, planificare, monitorizare, controlul si finalizarea proiectelor conform cerintelor beneficiarilor;
  • Reprezinta numai interesele beneficiarului, fara a se angaja in relatii contractuale de orice natura cu niciun furnizor din cadrul proiectului (pentru a evita conflictele de interese).

    Responsabilitati principale:
  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect – parcuri fotovoltaice;
  • Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul;
  • Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectului si gestioneaza echipa proiectului (formata din furnizori contractati si personalul beneficiarului);
  • Participa la diferite sedinte si la toate evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;
  • Este responsabil pentru managementul proiectului organizational si conceptual;
  • Asigura o comunicare adecvata, discutii si feedback dintre diferiti participanti la acest proiect;
  • Intocmeste planuri detaliate de lucru lunare (grafic de executie) si monitorizeaza respectarea implementarii acestora;
  • Asigura executarea la timp a activitatilor;
  • Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului;
  • Supravegheaza desfasurarea activitatilor conform planului de lucru;
  • Faciliteaza cooperarea dintre participantii in proiect;
  • Realizeaza lucrari si studii de specialitate in functie de expertiza personala;
  • Managerul de proiect trebuie sa asigure derularea proiectului in parametrii stabiliti: timp, cerinte, cost, nivel de calitate, etc.;
  • Managerul de proiect organizeaza si deruleaza proiectul conform standardelor de management de proiect si a legislatiei in vigoare;
  • Organizarea si derularea proiectului: initierea, planificarea, monitorizarea si inchiderea proiectului (Project Integration Management);
  • Specificarea livrabilelor si Managementul cerintelor, planificarea si obtinerea acceptantelor (Scope Management);
  • Realizarea si managementul graficului de executie (Time Management);
  • Realizarea si managementul bugetului (Cost Management);
  • Asigurarea si controlul calitatii livrabilelor, verificarea si inspectarea livrabilelor (Quality Management);
  • Organizeaza colectarea, distribuirea, arhivarea informatiei, organizarea intalnirilor de proiect, obtinerea minutelor (PV) de proiect, raportarea starii proiectului (Communication Management);
  • Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Risk Management);
  • Organizeaza si face managementul echipei de proiect (HR Management);
  • Organizeaza achizitiile in proiect (selectia si contractarea furnizorilor) si face managementul contractelor incheiate (Procurement Management).

Competentele necesare – Manager de proiect:
  • Cunoaste si respecta prevederile din Standardul Ocupational din Romania pentru Manager de proiect: Codul Nomenclator / COR al calificarii / ocupatiei: 241919
  • Cunoaste si respecta prevederile din standardul international de project magement (Project Management Body of Knowledge PMBOK)
  • Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in anumite domenii, daca este cazul (de exemplu in constructii: HG 925/1995, Ordin nr. 863/2008, HG 28/2008, etc)
  • Cunoaste principiile de baza privind contractele;
  • Cunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelor;
  • Cunoaste sistemul de control financiar, inclusiv procedurile de raportare a variatiilor;
  • Cunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;
  • Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oamenii
  • Poseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii
  • Poseda aptitudini de luare de decizii si are initiative

Instrumente de lucru
Managerul de proiect poate sa utilizeze al nivel avansat:
  • Aplicatii specializate pentru planificare si monitorizare proiect (de exemplu: Microsoft Project, Project Server)
  • Aplicatii Office (Excel, Word, Powerpoint, etc)

Descrierea companiei

Va rugam sa accesati site-ul nostru www.emasconsulting.com
Publicat 19 Dec. 2024Reactualizat 2 Ian. 2025Expiră 18 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.