Candidatul Ideal
Comunicare lină, abilități organizaționale puternice, orientare către client, spirit bun de lucru în echipă, adaptabilitate puternică și competență tehnică.
Orientat pe detalii, proactiv și orientat spre obiective.
Orientat pe detalii, proactiv și orientat spre obiective.
Descrierea jobului
Responsabilitati ale postului:
Asistați echipa de vânzări cu sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv comunicarea cu clienții, urmărirea și procesarea comenzilor.
Scrieți și pregătiți rapoarte de vânzări, oferte și documente contractuale.
Mențineți baza de date a clienților, actualizați informațiile despre clienți și asigurați acuratețea și caracterul complet al datelor.
Ajută managerii de vânzări să formuleze și să implementeze strategii de vânzări și să promoveze atingerea obiectivelor de vânzări.
Gestionați problemele de pre-vânzare, vânzări și post-vânzare ale clienților pentru a asigura un răspuns în timp util la nevoile clienților.
Coordonează comunicarea între vânzări și alte departamente (de exemplu, logistică, finanțe) pentru a asigura un proces de comandă fără probleme.
Participați la cercetările de piață și analiza concurenței și colectați informații despre tendințele pieței.
Cerințe postului:
Sunt preferați solicitanții cu experiență în vânzări sau în domenii conexe.
Bune abilități de comunicare și spirit de lucru în echipă.
Capacitate puternică de învățare și dorinta de a accepta noi tehnici și metode de vânzare.
Se preferă experiență anterioară în serviciul clienți sau asistență în vânzări.
Alte beneficii: Compania oferă subvenții pentru masă, subvenții pentru transport, asigurări de sănătate și alte beneficii
Asistați echipa de vânzări cu sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv comunicarea cu clienții, urmărirea și procesarea comenzilor.
Scrieți și pregătiți rapoarte de vânzări, oferte și documente contractuale.
Mențineți baza de date a clienților, actualizați informațiile despre clienți și asigurați acuratețea și caracterul complet al datelor.
Ajută managerii de vânzări să formuleze și să implementeze strategii de vânzări și să promoveze atingerea obiectivelor de vânzări.
Gestionați problemele de pre-vânzare, vânzări și post-vânzare ale clienților pentru a asigura un răspuns în timp util la nevoile clienților.
Coordonează comunicarea între vânzări și alte departamente (de exemplu, logistică, finanțe) pentru a asigura un proces de comandă fără probleme.
Participați la cercetările de piață și analiza concurenței și colectați informații despre tendințele pieței.
Cerințe postului:
Sunt preferați solicitanții cu experiență în vânzări sau în domenii conexe.
Bune abilități de comunicare și spirit de lucru în echipă.
Capacitate puternică de învățare și dorinta de a accepta noi tehnici și metode de vânzare.
Se preferă experiență anterioară în serviciul clienți sau asistență în vânzări.
Alte beneficii: Compania oferă subvenții pentru masă, subvenții pentru transport, asigurări de sănătate și alte beneficii
Descrierea companiei
SUPORT ELECTROSECURITY TYU SRL este o companie specializata in instalarea si intretinerea sistemelor electronice de securitate. De la înființarea sa în 2017, compania s-a angajat să ofere clienților echipamente de închidere și sisteme de monitorizare eficiente, sigure și inovatoare. Suntem specializați în instalarea, repararea, reconstrucția și reglarea dispozitivelor de închidere mecanică și electronică, seifurilor și caselor de marcat pentru a ne asigura că proprietatea și informațiile clienților noștri sunt pe deplin protejate.
Joburi similare