Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Rol pe perioada determinata (12 luni).
Responsabilitati:
- Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si birourilor executorilor judecatoresti prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita si a dosarelor de instanta, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate si pana la momentul inchiderii dosarului:
- intampinari si raspunsuri la intampinari;
- note scrise si concluzii scrise;
- cereri precizatoare/completatoare/modificatoare, etc.;
- Formuleaza actiuni privind solutionarea cazurilor din portofoliu (partaje judiciare, cereri de valoare redusa, ordonante de plata, validare de poprire, apel la incuviintare, contestatii la executare, actiuni civile, actiuni in constatare, etc.);
- Editeaza correct informatiile provenite de la instantele de judecata si executorii judecatoresti;
- Colaboreaza cu membrii celorlalte departamente ale companiei in vederea recuperarii creantelor.
Cerinte:
- Studii superioare juridice;
- Experienta in redactarea actiunilor inaintate in instanta (intampinari, note scrise, contenstatii in anulare, apeluri, recursuri, cereri precizatoare);
- Experienta in executare silita (reprezinta avantaj);
- Cunostinte de Microsoft Office;
- Atentie la detalii si spirit de observatie;
- Abilitati de a lucra independent si in echipa;
- Orientare catre obiective;
- Deschidere la schimbare.
Beneficii:
- Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
- Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
- Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
- Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)
INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.
Descrierea companiei
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.