Candidatul Ideal
Cerinte:
- studii superioare;
- experienta in domeniul controlling min 1 an;
- cunostinte contabilitate primara;
- cunostinte operare calculator,Internet Explorer, Microsoft Office;
- limba engleza (citit, vorbit, scris) nivel mediu;
- competenta comportamentala : atentie concentrata si distributiva,seriozitate si responsabilitate;
- foarte bune abilitati de organizare, planificare si comunicare;
- spirit de echipa.
- studii superioare;
- experienta in domeniul controlling min 1 an;
- cunostinte contabilitate primara;
- cunostinte operare calculator,Internet Explorer, Microsoft Office;
- limba engleza (citit, vorbit, scris) nivel mediu;
- competenta comportamentala : atentie concentrata si distributiva,seriozitate si responsabilitate;
- foarte bune abilitati de organizare, planificare si comunicare;
- spirit de echipa.
Descrierea jobului
Responsabilitati post:
• Verifica, pentru comenzile din portofoliul CKA, corectitudinea cantitatilor si a sortimentatiei in raport cu avizul de livrare confirmat si cu nota de receptie marfa emisa de client;
• Verifica, pentru comenzile din portofoliul CKA, existenta si corectitudinea cerintelor clientului: numar comanda, numar aviz, coduri de bare, coduri externe client, UM;
• Se asigura, pentru clientii din portofoliul CKA cu acord de facturare electronica, ca sunt respectate cerintele pentru trimitere EDI.
• Solicita din teritoriu documentele lipsa sau refacerea lor in cazul in care constata neconcordante intre comanda, avizul si livrare si nota de receptie.
• Emite factura respectand procedura de facturare, timpul de prelucrare, cerintele clientului si cerintele transmiterii EDI.
• Colaboreaza permanent cu colegii din structurile de vanzari si distributie pentru solutionarea cat mai rapida a erorilor si litigiilor.
• Verifica, pentru comenzile din portofoliul CKA, corectitudinea cantitatilor si a sortimentatiei in raport cu avizul de livrare confirmat si cu nota de receptie marfa emisa de client;
• Verifica, pentru comenzile din portofoliul CKA, existenta si corectitudinea cerintelor clientului: numar comanda, numar aviz, coduri de bare, coduri externe client, UM;
• Se asigura, pentru clientii din portofoliul CKA cu acord de facturare electronica, ca sunt respectate cerintele pentru trimitere EDI.
• Solicita din teritoriu documentele lipsa sau refacerea lor in cazul in care constata neconcordante intre comanda, avizul si livrare si nota de receptie.
• Emite factura respectand procedura de facturare, timpul de prelucrare, cerintele clientului si cerintele transmiterii EDI.
• Colaboreaza permanent cu colegii din structurile de vanzari si distributie pentru solutionarea cat mai rapida a erorilor si litigiilor.
Descrierea companiei
AQUILA operează în România și Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activitate în următoarele segmente de afaceri: distribuție, logistică și transport. AQUILA vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață. Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, cu mărci proprii precum Gradena: legume și fructe congelate; LaMasă: semipreparate congelate din carne; Yachtis: produse congelate de pește și fructe de mare; precum și mărci consacrate din diferite categorii precum: produse de îngrijire personală – Rexona, Dove; dulciuri – Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curățenie – Dero, Cif sau Coccolino; mâncare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igienă – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate și conserve – Bonduelle; smântâna vegetală și frișcă vegetală – Gran Cucina și Hulala; pește și preparate din pește – Frosta.
Joburi similare
- 18 Dec. 2024
Director Economic / Contabil Senior
CONFIDENTIAL CONFIDENTIAL
București, Ilfov1700 - 1800 EUR net / lună