Candidatul Ideal
- Studii universitare (economice) finalizate;
- Certificari in contabilitate – reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara pe un post similar – minim 2 ani;
- Cunostinte operare MS Office;
- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;
- Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
- Capacitate de adaptare si relationare;
- Experienta in utilizarea softul contabil Navision;
- Atitudine pozitiva si proactiva.
- Certificari in contabilitate – reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara pe un post similar – minim 2 ani;
- Cunostinte operare MS Office;
- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;
- Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
- Capacitate de adaptare si relationare;
- Experienta in utilizarea softul contabil Navision;
- Atitudine pozitiva si proactiva.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a disponibilitatilor banesti ale companiei;
- Inregistreaza si verifica incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont;
- Inregistreaza facturi (furnizori interni/externi);
- Intocmeste ordine de plata aferente facturilor aprobate;
- Intocmeste rapoarte de reconciliere a datelor furnizori, clienti, disponibilitati bancare;
- Inregistreaza note contabile de estimare;
- Arhiveaza fizic si electronic documente primite (facturi,contracte);
- Pregateste diverse situatii conform solicitarilor primite de la superiorul direct.
- Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a disponibilitatilor banesti ale companiei;
- Inregistreaza si verifica incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont;
- Inregistreaza facturi (furnizori interni/externi);
- Intocmeste ordine de plata aferente facturilor aprobate;
- Intocmeste rapoarte de reconciliere a datelor furnizori, clienti, disponibilitati bancare;
- Inregistreaza note contabile de estimare;
- Arhiveaza fizic si electronic documente primite (facturi,contracte);
- Pregateste diverse situatii conform solicitarilor primite de la superiorul direct.
Descrierea companiei
Sphera Franchise Group S.A. este un holding ce reunește sub umbrela sa companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell în România, KFC în Republica Moldova şi KFC în Italia.