Candidatul Ideal
- Studii superioare (profil economic sau juridic),
- Experienta in conformitate - minim 3 ani,
- Limba engleza - nivel mediu,
- Cunostinte PC – mediu (MS Office si aplicatii specifice de monitorizare);
- Bune abilitati de comunicare,
- Analiza si sinteza,
- Atentie la detalii, rigurozitate,
- Asumarea deciziilor,
- Responsabilitate si integritate,
- Orientare catre rezultat si calitatea muncii;
- Constituie avantaj cursurile de specializare in domeniul conformitatii
Descrierea jobului
- Acorda consultanta si asistenta managementului bancii si structurilor implicate asupra prevederilor cadrului legal si de reglementare, acordurilor, practicilor recomandate si standardelor etice;
- Monitorizeaza aparitia / modificarea actelor normative/ regulamentelor/ acordurilor/ practicilor/ standardelor, tine evidenta acestora, evalueaza, atunci cand este cazul, pe baza de risc, a posibilului impact asupra activitatii bancare a schimbarilor cadrului de reglementare si elaboreaza ghiduri scrise destinate structurilor vizate/ implicate;
- Evalueaza, atunci cand este cazul, pe baza de risc, posibilul impact al schimbarilor cadrului legal si de reglementare asupra activitatii bancii si emite opinii de conformitate;
- Verifica daca proiectele de reglementari interne ale bancii, inclusiv cele referitoare la noi produse şi servicii, sunt conforme cu cadrul legal si de reglementare in vigoare si cu orice amendamente ale acestuia incluse in acte normative adoptate ale caror prevederi vor deveni aplicabile ulterior;
- Efectueaza activitati de testare a modului si gradului de conformare la cadrul legal si de reglementare, acordurile, practicile recomandate sau standardele etice, prin procese specifice de identificare si evaluare a neconformitatilor, precum si de monitorizare şi raportare a acestora
- Acorda suport in implementarea planului de monitorizare a conformitatii;
- Verifica situatiile in care pot aparea conflicte de interese si situatiile de nerespectare a Codului de Etica, propune masuri de prevenire a conflictelor de interese si/sau masuri corective de solutionare a abaterilor de la prevederile Codului de Etica, verifica periodic implementarea masurilor de preventie/corectie a situatiilor de conflicte de interese si a situatiilor de nerespectare a Codului de Etica;
- Acorda suport in procesul de intocmire si comunicare a raportarilor periodice privind functia de conformitate;
- Participă la promovarea si imbunatatirea culturii conformitatii la nivelul personalului băncii;
- Participa la diferite forme de imbunatatire continua a performantelor profesionale.
Descrierea companiei
Grupul Patria Bank are drept acționar majoritar Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF) ai cărui principali investitori sunt instituții importante și de renume precum BERD (Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiții) și alte instituții importante la nivel european.
Banca Patria oferă produse și servicii tuturor românilor prin cele patru divizii specializate: Persoane Fizice, Afaceri Mici (microîntreprinderi), IMM și Afaceri Agro.
Activitatea Patria Bank este inspirată de oameni în general și de românii responsabili și muncitori în particular.
Punem integritatea și etica profesională înainte de orice și credem că succesul poate fi atins doar printr-o abordare bazată pe responsabilitate, flexibilitate și disponibilitatea de a vedea oamenii înaintea hârtiilor.
Avem un set de valori care ne definesc activitatea și care transmit publicului larg și partenerilor comportamentul așteptat de la noi: - APROPIERE UMANĂ - FLEXIBILITATE - RESPONSABILITATE PROFESIONALĂ - INIȚIATIVĂ - IMPLICARE
- 11 Dec. 2024
Money Laundering Reporting Officer (MLRO)
ABC EXECUTIVE SEARCH SRL
București2000 - 3000 EUR net / lună - 20 Dec. 2024
Ofițer de dezvoltare comercială (poate lucra de la distanță)
S&s Nesurcom S.R.L.
Remote (de acasă)10000 - 12000 RON net / lună - 8 Ian. 2025
Manager Persoane Juridice @ ING Office Craiova Oltet
ING BANK ROMANIA
Craiova3000 - 6000 RON net / lună