Candidatul Ideal
Studii:
- Studii superioare in domeniul comercial/tehnic;
Experienţa în muncă:
- Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări conturi mari sau domeniul IT/ telecom.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Excelenta cunostere a tehnicilor de vânzare;
- Orientare catre client si rezultate;
- Adaptabilitate si spirit de initiativa;
- Bune cunoştinţe de limba engleză;
- Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Descrierea jobului
SCOP:
Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor conturi mari din portofoliu; vânzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de clienţi conturi mari alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.
- Este responsabil cu realizarea planului de vânzări si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti mari alocat;
- Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari;
- Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare;
- Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
- Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
Numai candidatii eligibili vor fi contactati!
Descrierea companiei
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.