Candidatul Ideal
Cerinte:
Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
Atentie distributiva foarte buna;
Atitudine proactiva si orientare catre client;
Rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
Cunostintele de limba italiana sau spaniola prezinta avantaj;
Rezistenta in situatii dificile.
Descrierea jobului
Vei fi responsabil de:
Preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
Respectarea regulilor din departament si din companie;
Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Descrierea companiei
RCS & RDS este o companie romanesca rezultata in urma fuziunii in august 2005 intre Romania Cable Systems si Romania Data Systems. Compania este cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicatii avand peste 90 de puncte de lucru in Romania, Ungaria si Slovacia.
Peste 1.000.000 de clienti beneficiaza de serviciile de televiziune prin cablu si satelit, iar peste 150.000 de companii folosesc serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa oferite de RCS & RDS.