Candidatul Ideal
-Experienţă în domeniu
-Abilităţi de comunicare şi prezentare
-Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului
-Cunoştinţe de limba engleză
Descrierea jobului
-Pregăteşte zilnic mâncărurile din reţetarul stabilit impreună cu echipa de profesionisti din Centrul de Gastronomie
-Verifică şi respectă zilnic fişa de producţie (fişa de evenimente, bufete)
-Achizitionează necesarul de materie primă pentru evenimentele susţinute în Centrul de Gastronomie
-Verifică materia primă cantitativ şi calitativ şi se asigură că va fi depozitată corespunzător
-Controlează termenele de expirare pentru produsele existente şi spaţiile de lucru (etichetare, curăţenie etc)
-Participă şi sprijină procesul de inventariere a materialelor şi utilajelor din Centrul de Gastronomie
-Monitorizează şi completează zilnic fişele conform normelor HACCP
Descrierea companiei
METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 32 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.